6 συμβουλές για Email Marketing

Ανεξάρτητα με τις υπόλοιπες πρακτικές που επίσης χρησιμοποιούνται, το email marketing είναι ζωτικής σημασίας για κάθε διαφημιστική καμπάνια. Η χρήση του όμως πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη. Μην νομίζετε πως και μόνο το γεγονός ότι χρησιμοποιείτε το email για την προσέγγιση του κοινού σας, αρκεί από μόνο του. Εάν δεν το κάνετε σωστά, απλά θα αποτύχει.

 

Ας δούμε λοιπόν 6 χρυσούς κανόνες.

1. Μην απευθύνεστε στους πελάτες σαν σε μάζα.

Σε κανέναν μας δεν αρέσει να είναι “ανώνυμος”. Όλοι μας θέλουμε να μας αναγνωρίζουν οι άλλοι ως άτομα ξεχωριστά, με οντότητα. Βάλτε λοιπόν κάποια στοιχεία εξατομίκευσης στα email σας. Και όχι μόνο Ονόματα. Συμπεριλάβετε και κάποια στοιχεία από το segmentation της λίστας σας. Έτσι, για να νομίζουν πως “είστε μέσα στο μυαλό τους”.

2. Δοκιμάστε – Βελτιστοποιήστε – Επαναλάβετε

Ασχοληθείτε με την καμπάνια σας. Πειραματιστείτε, βελτιώστε και αναλύστε τα στατιστικά σας. Μπορείτε πάντα να βγάλετε πολύτιμα συμπεράσματα από αυτά. Άλλωστε το κοινό σας είναι μια ζωντανή οντότητα και διαρκώς αλλάζει. Δεν είναι σίγουρο πως οι παλιές σας καμπάνιες εξακολουθούν να είναι το ίδιο αποτελεσματικές, όπως όταν τις πρωτογράψατε.

3. Δώστε λίγο χώρο στους πελάτες σας.

Είναι σίγουρο πως επιθυμούν τα νέα σας. Αλλά μην το παρακάνετε. Όχι επειδή μόλις ολοκληρώσατε μια επιτυχημένη καμπάνια και “πήρατε τα πάνω σας”, να ξαναρχίσετε να τους βομβαρδίζετε πάλι. Μην δοκιμάζετε τις αντοχές τους. Μην τους κάνετε να αισθάνονται ότι τους παρενοχλείτε. Καθορίστε ένα πλάνο, σύμφωνα με την ανταπόκριση που διαπιστώνετε και ακολουθήστε το. Μπορείτε επίσης να τους δώσετε την δυνατότητα να επιλέγουν πόσο συχνά θέλουν τα νέα σας.

4. Μην τα αφήνετε όλα “στον αυτόματο”.

Καλά είναι τα αυτοματοποιημένα μηνύματα, στην πραγματικότητα μας σώζουν κυριολεκτικά από πολύ δουλειά, αλλά χρειάζεται πάντα και μια δική μας παρέμβαση. Η αυτοματοποίηση θέλουμε να μας βοηθήσει, όχι να μας υποκαταστήσει.

5. Αντιμετωπίστε τις “διαγραφές”.

Έχει και το κοινό τα δίκια του! Γνωρίζετε πως το 54% των “εισερχομένων” ενός μέσου χρήστη, καταλαμβάνεται από προωθητικά email; Και επίσης πως το 70% αυτών των email είναι πολύ κακής ποιότητος; Οι “διαγραφές” καλπάζουν όσο ποτέ πριν. Καλό είναι λοιπόν μερικές φορές να τους αφήνουμε να “κάνουν κι ένα διάλειμμα”.

6. Μην “σνομπάρετε” τις κινητές συσκευές.

Κάποιοι μαθαίνουν σχετικά αργά, και με τον άσχημο τρόπο, πως υπάρχουν άνθρωποι που για τις διαδικτυακές τους ασχολίες χρησιμοποιούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κινητά!!! Εννοείται λοιπόν πως ΟΛΑ τα email σας πρέπει να είναι εξίσου ευανάγνωστα και λειτουργικά, σε ό,τι συσκευή και αν προβληθούν.
Το βρήκατε χρήσιμο; Κοινοποιήστε το:

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...